آیداآیدا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

هدیه خدا

آیدا 4

1391/12/16 18:57
نویسنده : مامان نی نی
1,784 بازدید
اشتراک گذاری

آیدای مامان سلام

یه مدتی هست که نرسیدم بیام وبلاگتو آپ کنم مامانم

ما همچنان خونه مامانی اینا کنگر خوردیم و لنگر انداختیم زبان

دخترکم  این روزها روزهای خوبی برای منو تو نیست زیاد  با اینکه 3 هفته بیشتره که من کلا خوردن محصولات گاوی رو کنار گذاشتم اما تو همچنان تو همون اوضاع که هستی هیچ یکمی بدتر هم شدی فدات بشم

صورتت همچنان دونه میزنه  گاهی توی مدفوعت رگه های خون میبینم  و الان 4  5 شبه که توی شبا توی خواب مدام  بیتابی میکنی و بیقراری   این روزها توی نی نی سایت عضو شدم و مدام به کلوپ آلرژی و تاپیکی که مامانایی مثل من اونجا هستن میرم  مامانایی که بچه هاشون مثل تو حساسیت دارن گلکم

من قبل از این اصلا نمیدونستم چیزی به اسم حساسیت به پروتئین گاوی وجود داره  اما الان میبینم متاسفانه تعداد بچه هایی که این مشکل و دارن کم نیست 

از دیروز متوجه شدم متاسفانه رفلاکس و برگشت شیر هم داری برای همین از دیروز صبح تصمیم گرفتم دامنه رژیمم رو وسیعتر کنم  و کلا خوردن خیلی از مواد آلرژی زا رو قطع کردم مثل گوجه بادنجون تخم مرغ  محصولات دریایی  کلیه مغرها و آجیلها کیوی  مرکبات بجز لیمو شیرین و .... خیلی چیزهای دیگه + تمام موادی که به نوعی از گاو تهیه میشه  خوب این رژیم خیلی سخته و من حسابی ضعیف شدم اما نمیتونم اذیت شدن تورو ببینم عزیزم اگر لازم باشه هیچی نمیخورم تا تو خوب بشی گل مامان  فقط نگرانیم اینه که نکنه تو دچار کمبود مواد غذایی بشی مامانم

از خدا میخوام به حق این روزهای پایانی سال هر چه زودتر تو و بچه های مثل تو خوب خوب خوب بشید تا هم خودتون دیگه اذیت نشید هم ما مامانا بتونیم بدون ناراحتی همه چی بخوریم تا بتونیم شیر خوب و پر باری به شماها بدیم

امیدوارم بزودی روزی بیاد که من این پست رو بیام بخونم و با خوشحالی خدارو صد هزار بار شکر کنم که این روزهای سخت گذشته و تو خوب خوب شدی و فقط 1 خاطره برامون شده

الان گذاشتمت روی پاهام و خوابوندمت  وقتی نگاه میکنم به صورت پر از دونت دلم آتیش میگیره مامان

ببین صورت خوشگلتو

41

تو خوب میشی عزیزم  اگر شده من رژیم از این سخت تر هم میگرم که تو خوب بشی   باور کن دلم برای 1 قاشق ماست لک زده  برای خورش بادنجون  برای بستنی و خیلی چیزهای دیگه اما به عشق خوب شدن تو این چیزهارو تحمل میکنم  اینارو میگم که بدونی خیلی برام عزیزی  خیلی دوست دارم و بخاطر تو همه چیزو تحمل میکنم نفس من

6 روز دیگه 4 ماهت تموم میشه و میری توی 5  ماه  روزهاو ماههای اول رو به این امید سر کردم که همه میگفتن بچه 3 ماهش یا نهایتا 4 ماهش که تموم بشه کلی تغییر میکنه و رو روال میوفته و اذیت کردنهاش کم میشه خوابش تنظیم میشه  کولیک و دل دردش خوب میشه و کلا رو به راه میشه اما الان این حساسیت لعنتی نمیذاره من و تو طعم اون روزهای خوبی رو که منتظرش بودیم بچشیم دخترم

هفته دیگه 3 شنبه باید واکسن 4  ماهگی بزنی و روز قبلش میخوام ببرمت دکترت برای ویزیت ماهانه  تا ببینم نظر دکترت در مورد حساسیتت چیه  فعلا که دارم با کمک این کلوپ آلرژی و مامانای دیگه سعی میکنم حساسیتت رو کنترل کنم مامانی

به امید روزی که تو خوب خوب خوب شده باشی عزیزک مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایسان
17 اسفند 91 12:25
نمیدونم چرا وقتی این مطلبتو خوندم اشک تو چشام جمع شد میدونم چه حسی داری
خیلی سخته که ادم نمیتونه کاری بیشتر از این برایه جیگر گوشش بکنه البته شما هر چه در توان داشتی انجام دادی
دعا میکنم هر چه زودتر حساسیتش رفع بشه و خیاله شما هم راحت بشه


مرسی عزیزکم حال 1 مادر و فقط 1 مادر مهربون میتونه بفهمه و بس
ممنون بخاطر دعات خدا دعای مادرای گل و زود مستجاب میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد