آیداآیدا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه خدا

چه کنم برات

1394/7/26 23:19
نویسنده : مامان نی نی
165 بازدید
اشتراک گذاری

امروز  چهار دفعه  اونجوری شدی   فکر میکردم  با کم شدن داروت دیگه تو بیداری مشکلت حل میشه  اما... 

دارم اذیت میشم  همش میگم خدایا بردنش  پیش دکتر مح....  کار درستی بود یا نه  بچم دیگه مدتها بود تو بیداری مشکلی نداشت اما با خوردن اون شربت  حالا دوباره توی بیداری هم اذیت میشه    آیدا بد حسیه  انگار یکی قلبمو گرفته تو مشتش و فشار میده  اینکه هیچ کاری برات از دستم برنمیاد بیشتر و بیشتراذیتم میکنه  خدایا من چیکار کنم برای این بچه  یه جوری بهم بگو باید چیکار کنم خدای مهربونم  خدایا  دردو خودت دادی درمانشم خودت بده   ازت خواهش میکنم  ای خدای بزرگ 

شیرین من  عزیز دلم  وقتی بازیکردنتو میبینم  شیرین زبونیهاتو میبینم محبتها و مهربونیهاتو میبینم  تمنا تو کل وجودم موج میزنه دخترم  تمنای شفای تو ،   مثل یه شمع  دارم  میسوزم برات  گل من  اما نه شعله هاش معلومه و نه دودش 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد