آیداآیدا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هدیه خدا

مادر بودن چه سخته دخترم

1394/7/26 0:14
نویسنده : مامان نی نی
1,745 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم  دلم  گرفته  مامان   عزیزم  زندگیه  من  

مادر بودن  خیلی حس عجیبیه    عشق  مادر به فرزند  خیلی خاصه  انگار هیچ  حسی  و هیچ  عشقی  مثل این حس و این عشق  نمیشه گل من     بیشترین کسی که  آدمو اذیت  میکنه  و به زحمت میندازه بچه یک مادر هست  اما  با تمام این سختیها و عذابها  و آزارها  اما بیشترین کسی که یک مادر دوستش داره  و این دوستداشتن  واقعا اندازه نداره  همون بچه هست   خیلی عجیبه  نه  ؟ آره  انشاا... وقتی  مادر شدی  میفهمی  و با تمام وجودت درک میکنی که چی میگم  

دختر  عزیزم  گلم  نفس مامان  امروز  رفتیم  پیش  دکتر محولاتی   رفتو  آمدش نزدیک  به شش ساعت کشید  از بس تهران شلوغ بود و ترافیک  بود    ظهر منو  تو  و مامانی  با  ماشین بابا  رفتیم  آزادی بابا هم  از سر کار اومد اونجا و بعد با هم  رفتیم مطب   دکتر با دیدن فیلما ت و شرح حالت  و اینکه  با خوردن تگراتول  بدتر شدی  برات ام آر آی نوشت    هنوز ده روز بیشتر از گرفتم عکس  رنگیه معدت که  پنج ساعت طول کشید و تست عرقت نگذشته مادر  حالا باید ببرمت ام آر آی  قلبم گرفته مادر  چه  کنم   این چه دردی بود یکدفعه  اومد به جونت  ؟  تو که خوب مشکلی نداشتی  آخه   کاش بر میگشتیم  به پارسال همین  موقع    ای  خدا   تورو  به حق  این شبها و روزهای محرم  به  حق  عزاداریهای امام حسین   بحق  رقیه سه ساله امام حسین  دختر سه  ساله منو شفا بده  ای خدا     خدایا هیچ چیز تو زندگیم  در حال حاضر مهم تر از این  نیست برام 

خدایا دو سالو اندی اونجوری  عذاب  کشیدم   حالا هم  اینجوری   ؟ خدایا  من چه چیزی رو باید  متوجه  بشم  که  هنوز  نشدم  ؟ خدایا  هر چیزی رو که  باید بفهمم یه جور دیگه  بهم  بفهمون  نه  با  مریضیه  بچم    

خدایا  من که  همیشه  دعام این بوده  هیچ  پدر و مادری  رو  نه با مریضه بچش  کیفر کن و نه  امتحان  خدایا بچه ها بی گناه و پاک هستن  خدایا   مریضی نخواه  براشون  پروردگارا  

آیدای من یه حسی دارم   زمان دانشجویی که یک مدت اضطراب گرفته بودم دکتر یه قرصی بهم داده بود که وقتی  میخوردمش یه جوری میشدم  انگار میرفتم تو خلسه  تو بی تفاوتی   تو بهت و ناباوری  الان  همونجوریم   دلم میخواد  بخوابم  و یا دیگه از خواب  بیدار نشم  و یا وقتی  بیدارمیشم  ببینم تو خوب خوب هستی  و  همه  این روزها فقط کابوس بوده و بس 

آیدا تو  عزیز ترین  هستیه منی  مادر  قربون چشمات بشم من  قربون نگاه  مهربونت  عجب  چیزی  چیزیو خدا برای امتحان یا نمیدونم  کیفرم انتخاب کرده     خوب  آتیشم میزنه   خوب  عذابم میده   خوب  میسوزونتم   تا مغز استخونم داره میسوزه  آیدا     دخترم  یه  روز که این مطالبومیخونی  با خودت فکر نکنی مامانت  ضعیفه  !!! نه  مامانم  من  یه  مادرم  عزیزم  نمیتونم مریضیه تورو ببینم  آخه   حاضرم  خودم   مریض  بشم  اما  تو یک لحظه مریض نباشی گل من  آخه  چقدر امتحان  یا عذاب  اون از حساسیتی کهاوایل داشتی    بعد رفلاکست که تا الان ادامه داره و  اکثر شبها نه تو خواب راحت داشتی و داری و نه من   اون از بد قلقیهات   اون از غذا نخوردنهات  و الانم که نه ماهه اینجوری دختر م    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد